More Fans Every Day

Merk: URL | Bureau: URL | Credits: Toon ▼

Getronics laat zien dat je een nieuwe merkcampagne ook kan lanceren door reizigers te verassen met een minimusical op het Centraal Station van Utrecht. Maak er een video van, gooi het op YouTube en je hebt de potentie van een mooie viral. Daarnaast is er een speciale introductie op de eigen website met nog meer video.
Bekijk:
1 x video
1 x website

Loading...

2 reacties op “More Fans Every Day”

  1. Viral zegt:

    Een Nederlandse remake van een UK idee
    http://www.web-jungle.com/2008/05/30/musical-prank-at-the-airport/

  2. Jori de Ruiter zegt:

    Dit is geen nieuw idee, is al vaak eerder gedaan, bekijk deze:

    http://www.youtube.com/watch?v=RgZuHlDuulk

    Het is een campagne van lastminute.com om je vaker naar het theater te krijgen. De toepassing van ‘crowdmobbing’ is dan veel toepasselijker en meer een concept, vind ik.

    Wel leuk dat Getronics dit durft te doen, prima dat er zulke adverteerders met durf zijn. Jammer dat het idee niet helemaal origineel is, maar soms is goed gejat beter dan slecht bedacht, uitvoering is prima.

Mijn reactie