More Fans Every Day
Merk: Getronics URL | Bureau: Brandbase URL | Credits: Toon ▼
Getronics laat zien dat je een nieuwe merkcampagne ook kan lanceren door reizigers te verassen met een minimusical op het Centraal Station van Utrecht. Maak er een video van, gooi het op YouTube en je hebt de potentie van een mooie viral. Daarnaast is er een speciale introductie op de eigen website met nog meer video.
23 oktober 2008 om 16.49
Een Nederlandse remake van een UK idee
http://www.web-jungle.com/2008/05/30/musical-prank-at-the-airport/
27 oktober 2008 om 21.40
Dit is geen nieuw idee, is al vaak eerder gedaan, bekijk deze:
http://www.youtube.com/watch?v=RgZuHlDuulk
Het is een campagne van lastminute.com om je vaker naar het theater te krijgen. De toepassing van ‘crowdmobbing’ is dan veel toepasselijker en meer een concept, vind ik.
Wel leuk dat Getronics dit durft te doen, prima dat er zulke adverteerders met durf zijn. Jammer dat het idee niet helemaal origineel is, maar soms is goed gejat beter dan slecht bedacht, uitvoering is prima.