Stap in en ervaar het zelf

Merk: URL | Bureau: Tribal DDB
Amsterdam URL | Credits: Toon ▼

Onder in beeld op Frankwatching.com kwam ik een layer van Volkswagen tegen waarin een mannetje over de breedte van je beeldscherm fietst. In deze mouseover verschijnt een menu waarin je kunt kiezen voor verschillende filmpjes betreft de BlueMotion Technologies van Volkswagen. Op de site is hetzelfde te zien plus een menu met de standaard productinformatie.
Bekijk:
1 x actiesite
1 x banner
Laden...

6 reacties op “Stap in en ervaar het zelf”

  1. Hert Zollner zegt:

    Waarschijnlijk door Achtung gedaan, denken jullie niet?

  2. Jan Jaap zegt:

    Dus toch niet Achtung maar door Refunk gemaakt.

  3. Hert Zollner zegt:

    Oh! Wel, in dat geval 5 sterren! 🙂

  4. frans H zegt:

    Ook in de adformatie zegt tribal DDB dat ze de online campagne “in house” hebben gedaan. 2 mogelijkheden:
    1 ze weten niet wat de term “in house” betekent tribal DDVD
    2 ze liegen.
    een simpele zoekopdracht levert dit op: http://www.refunk.com/blog/2009/10/volkswagen_bluemotiontechnologies.html

  5. Hertje zegt:

    okee wat en gedoe.. kijk om je heen.. dit moet ophouden.. toch?

  6. Hertje zegt:

    kijk vooral om je heen

Mijn reactie